За да сте здрави и устойчиви на вируси, бактерии и др. през есенно-зимния период е нужно да спазвате следните лесни правила:

  1. Набавете си необходимите витамини чрез храната. Основните витамини, необходими на имунната система са А, С, D и Е. Витамините А и Е се съдържат в рибеното масло, черния дроб, яйцата, млякото, морковите, спанака, кайсиите, доматите и тиквата. Витамин C ще си набавите чрез пресни плодове и зеленчуци – шипки, цитрусови плодове, люти чушки, касис, ягоди, магданоз, коприва, спанак и др. Набавянето на витамин D чрез храната е крайно недостатъчно. За човека основният начин за набавянето му е синтеза на витамина в кожата, чрез слънцето. За тази цел използвайте слънчевите лъчи през късното лято. Само 15 минути престой няколко пъти в месеца е напълно достатъчен.
  2. Помислете за имунопрофилактика. Посетете сайта www.imunobor.com и прочетете повече за продуктите от фамилия Имунобор.
borola
Сподели.

Оставете коментар